Parantolantie, Parantolantie 85, 05100 Nurmijärvi [kartta]

Hinta 20 eur. Sauna-aika 16-17.30. Uikkarit ja pyyhe.

--

Jätä auto Röykkä Resortin Jugendlinnan parkkipaikalle. Rantasauna löytyy rantaraitilta, viimeisen katuvalon alta. Saunan ovien ollessa kiinni, koodilla 1939 löylyhuoneen viereisestä boxista saat avaimen. Avaa pukuhuoneen ja löylyhuoneen ovet ja laita avain takaisin boxiin. Sekoita numerot. Valojen ollessa pois, ne menevät päälle pukuhuoneesta. Riisuudu pukuhuoneessa, jätä uikkarit päälle. Ota oma pyyhe mukaan. Käytä kertakäyttöistä peflettiä. Suihkut löytyvät löylyhuoneesta sekä pukuhuoneesta. Huomionarvoista on se, että vesi ei ole juomakelpoista, se tulee järvestä. Kannattaa ottaa oma juotava mukaan. WC löytyy ulkoa. Laiturilla on uimavalo pimeällä. Syttyy automaattisesti. Älä hyppää laiturilta veteen, laiturin päässä on reilu metri vettä. Anna saunarauha muille saunojille. Nauti, sitä varten olet täällä. Laita lopuksi ovet lukkoon, siivoa jälkesi ja varaa uusi saunavuoro. Olemme tehneet paikan sinulle.

- Röykkä Resortin väki
--

Ilmoittautumiset

7
Juha R Kimmo M Tapio J Vesa O Antti H Jukkis Petri V
4
Gustav G Tiina H hilli Hannu M
15
Simo A Jyrki K Pekka L Kristian I Kari Le Vesa V Ville O Mika M Joni V Heidi H Timo P Jussi N Reima L Heidi Johanna V

Kommentoi...

Juha, profiilikuva
Juha

Hei,
maksatko 20 eur seuran tilille FI90 5800 1320 2323 24.
Viitteeksi: röykkä.

t. Juha

Petri

👌eli mennään vielä vanhaan malliin sauna maksujen kanssa

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot